مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

مزایده ۵۸ قطعه تجاری، مسکونی و زمین در تهران

مزایده ۵۸ قطعه تجاری، مسکونی و زمین در تهران
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر و جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۸ قطعه زمین تجاری، واحد مسکونی و مغازه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به مزایده گذاشته شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۵۸ قطعه زمین تجاری، واحد مسکونی و مغازه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ایام الله دهه فجر به مزایده گذاشته شده‌است.

وی تصریح‌کرد: این مزایده با شرایط ویژه نقد و اقساط در شهرهای تهران، اسلامشهر، پیشوا، صفا دشت، فیروزکوه و دماوند اکران شده‌است.

متقاضیان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات کامل و مشخصات املاک و اراضی، مراحل برگزاری مزایده و از دریافت اسناد و شرایط ثبت نام در مزایده به سامانه ستاد ایران به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نموده و شماره مزایده ۲۰۰۲۰۰۳۰۲۹۰۰۰۰۰۲ را جستجو کنند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه مذکور ۲۵ بهمن ماه سال جاری تعیین شده و آگهی این مزایده، فردا و پس‌فردا روزهای دوشنبه و سه شنبه  ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ خواهد شد.

۱۶ بهمن ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.